måndag 2 mars 2015

En uppdatering kanske?

Idag har jag ont i huvudet. Usch. Slut på uppdatering.




Äsch, vi kör en lite längre variant. Det har visserligen inte hänt så mycket, men kanske något kan vara av intresse?

Uppdatering nummer 1:
Jag budade på en lägenhet. Det var spännande. Tyvärr dök det plötsligt upp en budgivare 3 och en budgivare 4. Oerhört onödigt. Jag drog mig ur och lägenheten slutade på 70 000 över mitt sista bud. Således köpte jag nästan en lägenhet.

Uppdatering nummer 2:
Jag har fått fler arbetsuppgifter. Kul.

Uppdatering nummer 3:
Jag lever numera utan sl-kort. Det går rätt bra och min stegräknare berättar att jag snittar på ungefär 20 000 steg om dagen. Motion som man tjänar pengar på är min melodi. Tummen upp för det. Eller tja, igår när det spöregnade, var iskallt och blåste, var jag inte lika positiv. Men nu är det fint väder igen!

Uppdatering nummer 4:
Mellohelvetet. Okej, Måns Zelmerlöv kommer ju att vinna allt och det är helt okej. Han har trots allt ett gäng snögubbekompisar på scenen, det kan ju inte gå fel. Men resten? Jag och resten av Göta/musikalsverige hejade givetvis på Annika Herlitz i lördags under den traditionella visningen av mellon på storbildsskärmen efter föreställningen. Men inte hjälpte det! Nä, usch och fy!

Uppdatering nummer 5:
Jag ska på ny lägenhetsvisning ikväll. På en likadan lägenhet i samma hus. Dock har budgivningen redan startat och den skulle kräva en köksrenovering för att funka. Jag får nog avvakta och hålla tummarna för att det kommer upp en massa fina och billiga lägenheter i maj istället. På onsdag ska jag på möte angående huset jag bor i just nu. Det är ju rivningshotat. I så fall måste jag ändå flytta den 30 juni. Det här med att vara vuxen är rätt komplicerat.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar