söndag 17 november 2013

Äsch, vi gör ett bloggförsök

Hejsan!
Jag fick precis ett härligt infall av att plötsligt skapa en blogg. Av någon anledning fick jag  ett behov av att dela med mig av mina oerhört intressanta upplevelser till världen. Dessvärre hinner jag inte med någon riktig presentation eftersom jag alldeles strax ska iväg och jobba men vi kan ta kortversionen.

Namn: Viktoria
Ålder: 23 år
Bor: Stockholm (Visserligen Nacka. Men på gränsen till Stockholm!)
Gör: Jobbar. Ungefär hela tiden. Främst i foajén på Göta Lejon men också på Panini där jag tillverkar stans godaste sallader. Typ.

Är dessutom nästan utbildad kulturvetare (ska se till att det där nästan försvinner. Snart.) som pluggar kurser i barnkultur för att få bo kvar i min studentlägenhet. Drömmer om att bli rik så att jag kan köpa en lägenhet. Dessvärre har jag lyckats skaffa mig ganska så lågavlönade jobb så det hjälper inte så mycket att jag jobbar dygnet runt.

Idag har jag fått den briljanta idén att jag ska promenera till jobbet. För att det är så härligt med frisk luft. Något säger mig att jag snart kommer att ångra detta. Men tills dess håller jag humöret uppe!

Återkommer ikväll. Då ska det lagas kyckling vilket givetvis kommer att dokumenteras. Det är väl därför man har en blogg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar