tisdag 4 november 2014

Halloween

Ibland har vi fest på jobbet. Otroligt trevligt. En gång om året är det dessutom Halloweenfest, ännu trevligare. Eftersom det hela utspelar sig på en teater, med människor som typ gillar att klä ut sig, kan man få möta ganska så speciella varelser under kvällen. Jag är tyvärr jättedålig på att dokumentera, både mig själv och andra, så från min sida finns det inte jättemånga bildbevis från kvällen. Trist för er. Jag slog i alla fall på stort och körde Belle från Skönheten och Odjuret, fullt med blod eftersom Odjuret visade sig vara en elak typ. Ett riktigt Odjur faktiskt.

Dagen efter var det dags för jobb igen. Ingen av oss mådde riktigt som vi förtjänade, kunde vi konstatera. Trevligt. Konsert med Cat Power som tydligen är väldigt stor, både i världen och i Sverige (kunde vi konstatera eftersom det var mer än fullsatt). Insläppet blev det längsta någonsin (förband...) och vi sålde fruktansvärt mycket öl. Sen började konserten och den var lång. Hon fick tydligen feeling. Men kul med lite variation, även om jag nog ändå föredrar musikaler. Tiden går lite snabbare då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar