lördag 27 september 2014

Dags för storpremiär!

Idag blir det ett kort inlägg. Jag ska nämligen snart åka till jobbet. Det är dags för premiär av Evita. Det innebär massor att göra. Bland annat kommer det att bjudas på champagne och fotas kändisar. Helt normalt alltså. Men det ska bli kul! Jag tänker inte avslöja vad jag tycker om föreställningen, det är lite svårt att vara objektiv/opartisk (jag vill ju gärna att det ska komma jättemycket folk så att det ska vara föreställning varje dag = mycket pengar till mig) men det ska bli väldigt spännande att läsa recensionerna imorgon.

Annars då? Mycket att göra, jag flyttar ju som bekant på onsdag. Fruktansvärt ofrivilligt och onödigt. Har glömt bort att jag skulle skriva ett bittert inlägg om det, kommer kanske senare. Tills dess flyttpackar jag. Jobbigt och dumt. Har säkert 1000 saker jag hellre skulle göra. Men, säger kanske ni, är det inte alltid lite roligt att flytta eftersom det ofta leder till något bättre? HAHA, jag flyttar till en exakt likadan lägenhet några hundra meter ner. Det enda som händer är att jag byter busshållsplats. Dum flytt.

Aja, nu ska jag klä på mig galastrassen och åka till jobbet. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar